Än så länge har jag inte gjort så mycket!


Idag sov jag ganska länge, men inte överdrivet länge. Sedan gick jag, mamma, Peter och Tilde ner till kiosken och åt glass, riktigt gott måste jag säga! Vi satt ute och fikade glassen och då kommer den en lastbil från GB och en snubbe packar ut en jäkla massa glass. Så precis innan han skulle köra frågade jag honom om han inte blir väldigt sugen på glass när han kör runt och levererar en massa. Och han sa att det händer men inte så ofta. Då har jag fått svaret på dne biten! Tilde tyckte jag var pinsam som frågade honom, haha!

Efter fikandet av glassen så stack vi bort till Konsum och handlade lite inför grillningen vid Hjärtasjön med Monica och Robin ikväll. Kommer kännas helt underbart att hoppa i sjön! Och på vägen ut ur butiken fick jag och Tilde ta en varsin Voodoo docka i en av automaterna ^^ Jag är ett barn mellan varven om jag ska vara ärlig!

När vi kom tillbaka till mamma och Peter så kollade jag och Tilde på några avsnitt "Primeval". Vi kollade naturligtvis på säsong ett för Tilde har inte sett den innan och hon sa att hon tycker den serien är bättre än vad "Harry Potter"-filmerna är och om man känner henne så vet man att hon tycker om dem väldigt mycket!

Mamma och Peter fixade lunch som blev stekt nypotatis och stekt ägg! Det var verkligen super gott!

Nu är de iväg och plockar upp min älskade bror i Jämshög och jag ska snart ut och gå med lilla Maja, hon ligger och solar just nu på balkongen. Hon är så söt!

Bilder och mer uppdatering kommer ikväll!

Kommentera

Publiceras ej