Idag på morgonen så gick jag ut till brorsan som satt och läste manga vid datorn. Jag spelade lite SEGA och åt lite mat och sedan vaknade Tova och kom ut till oss. Vi tre spelade Olympic Gold på SEGA:t och sedan fixade jag mig för att åka med mamma och Peter till Osby och fira Sanna som har kalas.

Vi kom dit och min första tanke var "oj, jag smetade grädde på Johan och han ska ge igen, oj, oj, oj". Jo, han gav igen. Först så gick han fram och log och petade mig på min nygjorda piercing och frågade med ett brett leende om det gjorde ont. Jag sa ju "nej" även om det gjorde ont. Sedan hällde han lite vatten på mig, ställde ner glaset och sa sedan "nu är vi kvitt, det var ju inte så mycket grädde" och så fick jag en bamsekram av honom. Tack som fan för att han inte hämnades värre än vad han gjorde, haha!

Sedan gosade jag om Olle, pratade med de andra gästerna, gosade om Jeanette och Krilles hund Zorro och kollade hur de hade det i sitt nya hus. Väldigt fint och väldigt mysigt måste jag säga!

Vi fikade tårta och kakor och drack kaffe. Vi hade det kul och jag busade rejält med lilla Olle som är full med en massa energi.

Sedan åkte vi hem och jag tackade för en mycket trevlig dag. När jag kom hem så snackade jag med Tova och brorsan, gosade om Maja och vi satt och kollade på videos och bilder och hade det jätte kul. Sedan skulle Tova hem så jag och brorsan sa "hej då" och sedan hamnade vi vid en varsin dator och där sitter vi nu också. Jag ska snart sova, en massa saker som ska göras imorgon!

Här kommer lite bilder som ni kan kika på från dagen :D


Ser väldigt sur ut men det är jag inte, bara morgontrött ^^


Ser väldigt sur ut men det är jag inte, bara morgontrött ^^



















1 kommentarer

Mammis

31 Jan 2011 06:35

Du är så härlig med dina bilder, och så vinner du fång upp mig också! älskar dig! Kram

Kommentera

Publiceras ej