Sitter här i mörkret med några få tända ljus, uppkrupen i hörnet på soffan med en fluffig filt runt mig och Maja tätt intill. Jag kollar på "The Green Mile"!

Men saken är den att jag förstår mig inte på mig själv där riktigt.. Jag älskar filmen, finns ingen bättre, men jag kan ju alla replikerna i filmen utantill nu och vet precis vad som kommer hända och när det händer. Och ändå är den lika spännande varje gång och jag gråter på samma ställen varje gång. Varför gör jag så mot mig själv? Haha!


Ikväll ska jag bort till mamma och dem och spela lite spel. De var ju här igår och vi åt muffins från min cupcake maskin. Små, söta och ja, lite underliga blev dem men sjukt goda! Mamma sa att de passade henne perfekt som inte kan äta så mycket mjuka kakor sedan operationen, men dessa blev lite hårdare och bakade på ett annat vis. Mm och söta blev de också!

Så ikväll blir det då att förflytta det roliga bort till dem! Jag ska se om man kan tigga till sig lite glögg också för det hade varit myspysigt att ha till när man spelar. Och jag kan ju för den delen baka lite muffins och ta med mig bort som fika till, och kanske Nico och/eller brorsan vill vara med och spela och mysa? Nää, tror inte det, men det skadar inte att fråga!


Idag firar även min underbara Snäcka och Benjamin två år tillsammans! GRATTIS TILL ER PÅ ER DAG! Tänka sig att ni redan hunnit skaffa er en helt underbar liten prinsessa tillsammans, byggt upp något speciellt och lever ett liv som ni vill ha. Jag tycker det är så kul för er skull! ♥


NU ska jag ut en snabbis innan jag ska se densista delen på filmen, kommer gråta ut så många tårar så ögonen torkar ut!



Kommentera

Publiceras ej