P O P U L Ä R !!
Idag i alla fall!




Sorry för en extremt sen uppdatering, men jag har varit väldigt poppis idag bland familjen! Så det får komma ett inlägg nu, bättre sent än aldrig!


Under förmiddagen gick jag och handlade lite fika och mjölk och gick sedan hem för att gå ut med Maja. Lite efter halv två kommer mamma och Peter och vi fikar och spelar kort, mamma vinner ju naturligtvis och chockartat nog kom Peter sist, mycket ovanligt!

När de hade åkt så går jag ut med Maja igen och då ringer farmor och säger att hon kommer inom en snabbis och lämnar av lite saker hon köpt. Hon kommer inom och har köpt en massa med tomater och en gurka och lite annat smått och gott att ha, snällt!

När hon ska gå så kommer mormor samtidigt och vi snackar en snabbis innan farmor åker. När hon åkt så äter jag och mormor middag som hon har med sig och vi spelar kort och efter det så fikar vi och spelar ännu mera kort. När vi spelar kommer pappa som har med sig en skit läcker vaxduk till köket som är rosa med stora vita prickar på som jag fick av honom och Jessica.

När pappa åkt och jag hade spelat klart med mormor följde jag henne hem för klockan var tyd nio när vi gick. När jag sett till att hon kommit in så går jag till busstationen och håller Catja sällskap i tjugo minuter tills hennes busstaxi kommer.

När jag har sett henne stiga på går jag till Konsum och handlar innan jag beger mig hem. När jag kommer utanför Martins hus kommer han och Tova och snackar och följer mig hem. Vi står utanför mitt i säkert en halvtimme och snackar om zombies, spöken och en massa annat innan de ska kolla film och jag ska in och duscha.

Och när jag väl kommer in blir jag attackerad av en EXTREMT kelsjuk liten, fluffig hund och det känns helt underbart!


Såå idag har jag träffat många! Jag glömde att nämna att jag träffade Robin med när jag skulle ner och handla, han var arg som fanken på sin cykel som hade gjort en reva i hans byxor. Haha han är så söööt när han är arg!

NU ska jag bannimej ut med Maja och rasta henne för natten och SEDAN ska jag SOVA!!!


Natti på er!

Kommentera

Publiceras ej