Lördagen den 29:e

Idag var det rollspel live i Lönsboda. Det var orker, riddare och en massa andra filurer som sprang omkirng och slogs och hade sig. Det var väldigt underhållande att titta på och jag hittade en dansk ork som var skit snygg!

Efter rollspelets slut så åt vi i kiosken innan jag gick och fixade till mig. Vi åkte till Hjärtasjön där det hela fortsatte och var där i några timmar. Det är svårt att förklara helt, men det kommer en massa bilder som ni kan titta på :)

Jag slänger upp länkarna till filmerna jag lagt upp på YouTube med så att ni kan gå in och kika. Länkarna kommer efter alla bilderna ;)


Söndagen den 30:e

Idag är det morsdag så jag grattade mamma. Jag lekte lite med Nico och Patric också och det gav mig lite sår och märken ;) Sedan plockade farmor upp mig och jag hjälpte henne en massa inför Tommys firande av sin 40-års dag.

Det kom en massa folk och vi hade det jätte kul och jätte trevligt. Vi snackade om allt möjligt, drog skämt, sjöng för Tommy och sedan åt vi en massa precis som det brukar vara uppe hos farmor vid tillstälningar.

När alla åkt spelade jag fotboll med Ebba och Lova och sedan åkte jag bort till mamma.

Nu ska jag slänga upp en massa bilder och jag hoppas ni tycker det är roligt!

































































































Kommentera

Publiceras ej