Inatt sov Katja hos mig! Vi låg och snackade i sängen men jag var så trött så jag däckade nog efter bara en liten stund ;)

Vi fick för oss en massa galna saker inatt och jag fick bland annat en ny piercing till min samling ^^ Kunde ju inte låta bli när jag väl hade chansen ;)

Vi steg upp vid nio och låg och snackade en stund i sängen innan vi steg upp. Vi satt och snackade innan hon skulle gå hem till sin pappa igen. Det har verkligen varit roligt, längtar tills du ska till Sverige nästa gång!!

När man tittar ut genom fönstret idag ser det grått och tråkigt ut, men luften är helt underbar! Man får en massa energi och känner sig pigg ändå! Solen kunde fått lysa lite mer men jag vill inte klaga när det är fint ute :) Ska ta en extra lång promenad innan jag ska ner till praktiken :) Är så underbart med långa promenader! Man känner sig piggare och man får en massa energi och känner sig duktig :)

Just nu så är jag rätt sleden så ska vakna till liv lite mer och äta någon form av frukost. Jag spelar lite på king, som vanligt! Det är ju så otroligt kul och man blir beroende av det. Det kommer jag aldrig ångra att jag blev medlem där ;)

Nä, hoppa in i duschen? Eller ta ett bad kanske?

Ni får ha en fortsatt trevlig onsdag för det ska jag försöka ha i alla fall :)

Kommentera

Publiceras ej