Idag så fick jag och Becca för oss att skaffa lugg! Ja, hon fick bara för sig att JAG skulle passa i det så jag gick bort till mamma och hon fixade det till mig. Jag gick förbi Becca och Benjamin på vägen hem för att visa dem det och få en åsikt ^^ De tyckte att jag blev jätte söt i det och det tyckte de andra hemma hos mamma också. Hoppas bara att en viss annan också tycker det med... *suck*

Maja och jag kollar på "Mordkommissionen" och det är ju bara så spännande!! Vi kan inte slita oss helt enkelt ;)

Nu har jag lärt mig spela "Skomagare Anton" på piano och är rätt stolt över det! Jag kan ju spela lite och det är roligt som saten att spela också. Saknar det... Men jag och de där noterna faller inte på plats, inte helt i alla fall.

Imorgon kommer Lina och Becca och senare ska jag och Becca på innebandymatch och kika. Hoppas vi vinner!! Vi får väl ta med oss de där pom pomsen dit också och heja på dem så att de kommer in i rätt stämning ;)

Bild på frissan kommer imorgon!

Jag var på apoteket innan för att hämta en sak och då visade det sig att de hade en jäkla massa medicin som jag skulle ha med mig hem! Förra gången fick jag en plastpåse full och nu fick jag med mig en hel bärkasse i papp med mig helt fullproppad med medicin! Fan, man känner sig som värsta knarkaren med alla sprutor och starka tabletter som jag har och får ta varje dag... Nä fy fan för det säger jag!

Nu ska jag göra mig redo för ännu ett avsnitt av "Mordkommissionen" inna jag ska rasta Maja för natten.

Ha de gött allihopa!

Kram

Kommentera

Publiceras ej