Idag steg jag upp sent och hade väldigt ont i bihålorna och min högra handled gjorde så ont så jag kunde inte ens lyfta upp min tandborste. Då gör det verkligen ont. Men jag måste se till att få mitt capaltunnelsyndrom uppkollat så jag kan få den där operationen efter alla dessa år med smärtor.

Jag steg upp och åt en frukost innan jag gick min första runda med Maja. Båda var glada över det otroligt vackra vädret som vi hade idag och vi tog en extra lång promenad.
Sedan så hjälpte Maja och jag Fredrik ute i garaget med hans bygge. Jag målade många av alla saker som skulle målas och sedan gick jag och Maja upp och lade oss i sängen och sov en timme för att jag hade rätt så ont.

När jag hade fått sova ett tag så for jag ner till Fredrik och gick sedan en sväng med Maja. Vi gick in och åt middag som var soppa för min del. Det är lättast när man har slemhosta för det slinker ner så lätt i halsen.
Jag kollade sedan på TV och slappade när Fredrik for och tränade som han brukar. Jag passade sedan på att sätta mig här en stund nu innan jag skulle sova.

Jag ska spela sista rundan på king och sedan ska jag sova. Eller försöka i alla fall. Och jag ska gå ut med min underbara Maja också innan jag ska sova, vi behöver frisk luft både hon och jag.

Eftersom jag är sjuk kan jag inte ta mina sprutor imorgon vilket gör mig väldigt ledsen. Men ajg får ringa dit och avboka, man ska göra det ett tag innan men en lördag eller söndag är det inga på avdelningen så jag måste avboka innan jag ska vara där imorgon. Jag kan ju inte hjälpa att jag blev sjuk en lördag direkt.

Nä, nu ska jag göra mig iordning, jag skriver mer imorgon. Ledsen för att det blev ett kort inlägg, men är man sjuk händer det inte så mycket intressant under ens dag.

Kram på alla er som läser min blogg, det uppskattar jag ♥

Kommentera

Publiceras ej