Imorse kom lilla Maja in till mig (vid halv fem) och gosade som in i bomben med mig :) Hon ville bara ha en massa med kelande och sedan somnade hon upp hos mig i min famn. Så underbart sådant är :)

Efter det steg jag upp, mamma var vid datorn och jag hjälpte henne lite. Brorsan och jag lyssnade på lite olika meddelandesignaler för jag vill byta ut min med skrattande Heath Ledger, jag är inte trött på den men alla andra är ^^
Så vi kollade efter olika men jag hittade ingen som jag gillar.
Efter det lirade jag en massa på pappas king och vann lite pengar och samtidigt så fick han några diplom och en del medaljer ;) Han gillar det :D

Jag kollade sedan på "Våra bästa år" och som vanligt blir man lika förbannad på den där serien då det bara ska gås runt det ena och en den andra... Men det är et beroendeframkallande program ;)
   Efter det gjorde jag två äggamackor till mig och brorsan innan vi skulle lira på X-box ihop :)
Vi spelade "Indiana Jones" LEGO och vi äger på det ;) Fan vad roligt vi hade det han och jag, jag älskar min bror så mycket!! ♥

Sedan snackade jag med pappa och kramade om honom rejält innan brorsan och hans kompis körde ner mig till bussen hem till Bromölla. Från halv åtta tills tio i nio fick jag åka buss men det är väl värt det antar jag.

Tillbaka i lägenheten så kollade jag till råttorna, speciellt mina två nakenråttor som blivit lite speciella för mig :)

Fredrik talade om att möbelaffären där vi köpt soffan ringt. Affärens leverantörer hade gått i konkurs så soffan kommer inte alls. Så antingen fick vi köpa en de hade i lager fast i en MYCKET mörkare färg eller så slapp vi alltihopa. Så snutte han får bestämma vad han vill göra, är ju ändå han som är mest kinkig angående soffor.



BRUCE SPRINGSTEEN - THE BOSS

Ja, honom ska man se IGEN nu i sommar i GLOBEN. Det ska bli lika UNDERBART nu som i somras då jag såg honom på Ullevi. Jag stod framme vid scenen och han skvätte vatten på mig, såååå nice!!
Så om jag så ska campa utanför i över en vecka så ska jag göra det för att komma längst fram vid scenen, för självklart väljer man ju ståplats i år med!!

FAN, THE BOSS IS THE BEST!!

Ska köpa hans nya album med.
Bruce Springsteen är ju även med i politiken och så väldigt mycket och han tycker att de senaste åtta åren i USA varit en mardröm. Håller med honom...

Han vet vad han tycker och han står för det!
Det är det inte många som vågar göra!!


Sedan hemma så spelade jag lite mer på king, visade snutte bilder från julen och nyår som han inte hunnit se och sedan blir det soduku i sängen nu en stund.
Jag ska avsluta detta inlägget med en av de bästa låtarna Bruce Springsteen har gjort!

Ha det gött nu allihopa!!


Detta är från den 4 juli på Ullevi, JAG och FREDRIK var med på denna konserten, vi campade utanför för att komma längst fram där vi också hamnade!!
Jag har exakt denna låten på min dator också och i klippen kan man se MIG och FREDRIK i publiken, så jag har FILMBEVIS på att jag är med och kollar på Bossen!!

DET NI !



Vi är med vid runt 3 minuter, och ni kan själva kolla klippet, och nu när ni vet VAR vi står och NÄR vi kommer med och VISAS så ser ni att det är vi, annars hade ni nog ALDRIG hittat oss ^^

1 kommentarer

tompa

30 Jan 2009 15:09

Men vad kul det måste vara att bli väckt kl 04,30 hihi.Min favoritskådis i "Våra Bästa år" är Sami.Hon verkar såååå skön tycker jag.Kul att du ska se springsteen i Globen.Har knapt lyssnat på honom,han är ju en bra artist.Alltid fullt på hans konserter.Ha det gott.Kram

Kommentera

Publiceras ej