Jag måste börja med att förklara att min dator varit full med virus så jag har inte kunnat gå in på bloggen och uppdatera. Pappa fixade min dator idag så jag försöker vänja mig vid Windows 7 just nu ^^ Men det ska nog gå bra, men jag har inte fått in de nya bilderna ännu, men det kommer det lovar jag ;)
Mina båda julaftnar har varit helt underbara och roliga! Jag har bara fått saker som jag vill ha och som jag har nytta av. Bland annat en webcam, en kudde, ett täcke, påslakan och örngott, en vattenkokare, en stekpanna, handdukar och en massa mer!!
Julen uppe hos farmor den 24:e var underbart rolig och barnen hade det roligt också. Vi skrattade och hade oss, tomten är lika rolig som varje år. Han skämtar, gissar vad som är i julklapparna och kastar dem till folk så att de slipper att resa på sig. Och när han tar en i handen kramar han den så hårt så man får försöka hålla minen ;)
Vi åt en massa god mat så man hade kunnat rulla hem, men jag åt inte så mycket på grund av magen, den gjorde uppror för minsta lilla jag åt. Så den biten var lagom uppskattad av mig kan man ju säga... MEN vi hade en vit julafton och DET var roligt! Snö och vackert och även minus ute så att man fick frysa lite när man gick utomhus. Väldigt mysigt faktiskt!
Julen hos Monica med mammas sida den 26:e gick också väldigt bra! Vi åt god mat och jag smakade på Eriks sill i sås, fast jag tog bort sillen så klart. Såsen är helt UNDERBAR och man ville bara ha mer, mer, mer!! Jag fick hjälpa tomten när han kom och vara "nissa" till honom. Men vi hade en bra tomte må ni tro, och lilla Loviza gick till honom utan problem.
Vi spelade även Guitar Hero med gitarr, trummor och mikrofon. Jag spelade gitarr, Erik körde på trummorna och Totte han sjöng "Ring of fire" och vi var sååå duktiga allihopa ;) Jag provade dock aldrig trummorna, jag höll mig till det jag kunde som fick bli gitarren ;)
Sedan körde mamma hem mig och brorsan och då fick jag besök av Agnes och Becca. De stannade väldigt länge och höll mig sällskap och fick mig på bättre humör, jag var rätt nere igår om man säger så. Inte under julfirandet för då mådde jag bra, utom när Robin av misstag råkade stöta till min mage med armbågen så jag fick en sådan smärta så jag bara låg och grät och grät inne på toalett golvet och jag var nästan dubbelvikt. Men Robin satt där hos mig och klappade mig på benet och ryggen och jag förklarade för honom att det inte var hans fel, jag kunde lika gärna gått in i något för att det skulle bli så i magen. Så jag hoppas han förstår hur tacksam jag var över att han satt där hos mig, även om jag skriker och ber dem lämna mig ifred ska de finnas där, för jag mår verkligen skit när attackerna de kommer.
Nu ska jag sitta hemma och njuta av noll och ingenting ^^
Jag fick tacos när jag var hemma hos pappa och Jessica när han skulle fixa med min dator. Totte är ju på lan hos Sebbe med Benjamin igen så jag lekte med ungarna. Vi spelade X-box och kollade på Disney och hade det hur roligt som helst :)
Ha det nu bra allihopa, bilder kommer senare. Kommer ta evigheter att ladda upp alla på bloggen ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej