Natten mellan tisdagen och onsdagen

Natten mellan tisdagen och onsdagen så låg jag uppe hos farmor. Maja och Hulliganen kom bra överens, men Maja skällde så att katten inte vågade leka med henne. Men efter några gånger kommer det nog att gå väldigt bra, hoppas vi båda på i alla fall.

Onsdagen den 26 augusti

Idag på morgonen rastade jag Maja. Sedan så tog jag min HUMIRA spruta vid halv ett och resten av dagen så slappade jag framför min TV och gosade med Maja. Jag träffade Becca och Julia en timme i Essoparken, men sedan efter det så gick jag hem igen. På kvällen åt jag lite macka, SMS:ade några och sedan låg jag mestadels och slappade vid TV:n med Maja tätt intill.

Idag/ torsdagen den 27 augusti

Idag gick jag med Maja på morgonen och sedan kollade jag på TV och åt lite frukost. Efter det så gick jag och mötte mamma och fick över två kilo lösgodis från henne och Peter. Sedan gick jag hem och gick med Maja innan pappa skulle köra mig till ett möte.

Efter ett lyckat möte så åkte vi till NETTO och handlade en massa med mat till mig, så nu klarar jag mig LÄNGE innan jag behöver handla en massa. Visst, mjölk och sådant måste jag köpa, men som pasta och annat har jag nu en del. Så jag känner mig nöjd.

Sedan åkte vi hem till huset och jag var där med pappa och Jessica ett tag innan jag och Maja gick bort till mamma och Peter och där var även Monica, Molle, Robin och Erik. Och lilla Nisse med så klart. Vi snackade, drack kaffe, läsk, åt godis och kakor och snackade ett bra tag innan jag och Maja gick hem. Jag köpte nya Kalle Anka och en tidning med bara en massa sodukun på vägen hem också, KALLE ANKA ÄR KUNG!!

På vägen hem träffade vi Örjan som jag stod och snackade med i kanske en halvtimme innan jag och Maja tog en promenix i Ollonskogen. Sedan gick jag in och hamnade här, får passa på att uppdatera innan jag ska lämna tillbaka bredbandet. De är ju trots allt fyra som ska dela på det, här hemma är det bara jag. Så jag förstår att de vill ha det. Och jag är hemma hela dagarna men de andra jobbar eller är i skolan så de får ha det på eftermiddagarna och under kvällarna. Men nu fick jag inte ha det något igår så jag tog med mig det hem.

Nu ska jag spela lite på king, ta de två nya diplomen. Sedan ska jag äta någon form av kvällsmat innan jag ska lägga mig och läsa Kalle Anka i sängen när jag myser med Maja. Men innan jag läser min tidning sla jag och Maja gå och göra nattakissen, hon kan ju inte gå på toa när hon är nödig så som vi kan.

Ha det så bra allihopa, vi hörs snart igen, antagligen redan på morgonen i morgon!!

Kramar till er alla från mig

1 kommentarer

angelica

28 Aug 2009 18:43

<3

Kommentera

Publiceras ej