Idag vaknade jag och Maja relativt tidigt... Vid typ kvart i tio *rodnar*
Men vi låg och gosade ett bra tag i sängen! Och SMS:ade med folk också :) Så vi sträckt på oss och så där. Sedan steg vi upp och pappa kokade ägg till mig. Jag gjorde vid mackor och hällde upp isthe innan jag kollade på "Våra bästa år". Efter att ha kollat på det så gick jag in i sovrummet. Jessica hade vaknat och jag ville snacka med henne. Så vi snackade lite och sedan snackade jag med pappa. Och åt lite choklad också ;)
   Efter en stund så skulle pappa åka till Olofström för att hjälpa Kalle, och då är han inte hemma före kvällen. Och när han kommer hem, då ska vi grilla! Det har han lovat mig :) Och imorgon ska jag ju åka med mamma till Killeberg och hälsa på Peter, Nica, Vicke och Tilde :) Det ska bli roligt som vanligt när man ska träffa dem :)

Sedan så åt Jessica frukost.

AVBROTT!
Jag upptäckte nyss att jag skriver mycket "sedan" eller "efter det" när jag bloggar.  Mycket irriterande!!
AVBROTT SLUTFÖRT!

Jessica hon åt i alla fall frukost framför TV:n och jag satt vid datorn och bloggade lite och kollade till mina bimbos. De får bara mat en gång i veckan numera, så slipper jag lägga ner så mycket tid på dem när jag måste plugga så mycket nu i veckorna. Bara för att man är ledig på schemat är man inte ledig från skolan, tro mig, det lär ni märka om ni börjar på högskolan! Man har alltid något att göra och det är inte alltid så lätt att hitta rätt motiviation eller att ha självdiciplinen för att verkligen göra det man ska hemma. Det är så lätt att "bara" kolla på TV n liten stund som lätt blir några timmar, eller att sätta sig en liten stund framför datorn som också lätt blir några timmar. Eller så umgås man med folk! Det är ju inte något fel i det, men ska man plugga så ska man nog sitta i en liten cell med en dator som enbart har words i sig och inget annat i rummet. Ingen klocka eller mobil, ingenting utom denna lilla cell med vita, mjuka väggar. Eller vänta, nej de får inte vara mjuka. Lutar man sig då bakåt så kanske man somnar ;)

Idag är det verkligen fint väder ute! Jag ser fram emot att vara utomhus idag! Kankse sola min albinokropp? Nej, jag är ingen albino men jag är vit som ett lik...
Och seriöst, vem vill gå runt och se ut som ett lik? Någon? Kunde väl inte tro det heller.
Men jag får nog ingen färg, jag brukar alltid bli röd men blir aldrig brun. Jag måste vara konstig. Men då måste ju miljoner andra i världen som har det som mig OCKSÅ vara konstiga? Det kändes genast bättre!!

Vid halv tre så åkte jag och Jessica in till Kristianstad. Vi åkte upp till sjukhuset och gjorde det vi skulle där och efter det åkte vi rundor i stan för att sedan stanna och äta en varsin kebabtallrik på KATRIN´S. Det var riktigt gott kan jag lova er!!
Vi körde inom resecentrum där jag köpte tre MONSTER till Totte och en till mig. Efter det körde vi hem till Lönsboda där vi plockade upp brorsan borta hos mamma. Han hade varit där under eftermiddagen. Men pappa var fortfarande inte hemma när vi kom hem vid 18:15 ungefär.

Senare på kvällen kom pappa hem och vi fikade lite macka och så. Vid tolv... Haha men det gjorde inget ;)
Vi får se om det blir grillat imorgon? Man vet aldrig, förhoppningsvis så blir det väl det mitt på dagen eftersom mamma hämtar mig vid fyra.

Kram på er och ha det nu så bra!


http://ohanacollection.blogg.se/index.html

http://lindablom.se/

2 kommentarer

angelica

01 May 2009 21:06

LÅter som en härlig dag!

Mammis

08 May 2009 08:48

Grillat är gott!



Jag älskar dig!



Kramis Mamma

Kommentera

Publiceras ej