Idag fick jag ett samtal av Alexandra att hon tror att det är bättre om jag och Håkan i klassen jobbar ihop på uppsatsen i skolan för han bor nära Bromölla men hon bor ju utanför Ängelholm... Och jag håller med henne så Håkan fick mitt nummer så nu ska han och jag jobba ihop och det är bra tycker jag för han är duktigt och han är snäll och trevlig som fan :)
Vi kommer äga som fan han och jag, eller hur Håkan?? ;)

Sedan så har jag ju pluggat och pluggat och pluggat och det är bra... Men imorgon ska jag till skolan och det ska bli kul antar jag, haha, klart det ska bli kul!!

Marcus han har åkt in till stan idag för att handla så jag har varit hemma själv hela dagen och det är väl både kul och tråkigt på samma gång, det blir bara så tyst utan någon annan runt en...
  MEN då ringde svärmor Maria och vi snackade om julbakande, om Merika, Tina och lite om de andra syskonen, sedan snackade vi om tuuuuut tuuuuut bilar och att det var utryckning där uppe i Umeå och att då kom det en massa tuuuuuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut tuuut tuuuuuuuuuut från bilarna och att det skulle Melvin velat höra ;)
Hon sa också att de hade en massa snö och jag bad henne skicka ner det till mig, haha det hade inte varit fel med snö nu när det är december snart!! På måndag är det en första december och sedan är det bara tjugotre dagar kvar till jul, hehe och det ska bli kul.
   Jag kollade min mail och på MSN verkar det som att pokern för Marcus INTE går så bra för han vill nog slänga sin dator i väggen eller golvet... Tolka det själva med denna bilden:


Sedan kollade jag på lite nyheter och läse om kattungen som föddes med två ansikten men som sedan dog efter tre dagar. Den kunde bara äta ur ena munnen men den kunde jama ur båda sina munnar och se och lukta med alla ögon och båda nosarna. Kommer en bild på den lille sötnosen:
 
Visst är den söt? Den dog på grund av vätska i singa lungon :(  Föds en sådan på en miljon kattungar... Hon hade både tur och otur den lilla sötnosen, rest in peace!

Eftersom Fredrik och Marcus kom på att de tycker så mycket om "RISK" så har snutte köpt det "riktiga" spelet idag med hela världen som spelyta, jag har ju "Sagan om ringen RISK" men han anser inte att det är det "riktiga" så han har köpt ett nytt, mig gör det inget för det ska bli kul att spöa honom och Marcus i en omgång "RISK" sen ;)

Sedan käkade vi alla mat, det blev rester från föregående dag; sallad! Sedan så ville vi spela det nya "RISK" så vi lade upp spelbrädet och körde igång med våra uppdrag. Jag och Marcus hamnade så vi hade våra sista kvar av fyra och jag hade som mitt för att vinna skulle jag ta ut hela femton av motståndarnas soldater och vet ni vad det irriterande var? JAG SLOG BARA UT FJORTON!! JÄVLA FUCKING SKIT!! Jag hade VUNNIT om jag hade tagit EN till!! Nää, nu vann ju Marcus den lille... aja men jag ska slå honom lita på det för fan!!

Jag vill tacka LOUISE för att hon tycker mitt hår är fint, tack så mycket för den fina kommentaren :D

Nu ska jag sova, jag ska till skolan imorgon... Börjar nio och slutar två, åker hem tjugo i tre... Sedan ska Fredrik ha hit en kille han ska ha hand om genom socialen så jag och Marcus ska bli "utkastade" i några timmar efter fem... Så vi ska handla en massa julbaksgrejer för nu är det dags att bara julsaker; DET STORA JULBAKET!!!
Fy fan vad kul det ska bli. På lördag måste jag redan då åka till Lönsboda för tidigt på morgonen sk ajag öva med kören och då hinner jag inte om jag ska åka från Bromölla på söndagen...
  På lördagen ska vi nog spela bowling för vi fick en massa gratis grejer och rabatter för att vi har flyttat till Bromölla, en var bland annat en timmes gratis bowling (går på 200:- annars) så det är ju bara kul om vi kan göra det gratis då, hihi ;)

Som sagt så ska jag sova nu och imorgon ska jag se till att klå Marcus i ett nytt parti!!! Mohaha...
Eller?
Nåväl nu måste jag sova, har SMS:at med Angelica men sedan fick jag inget svar av henne, kanske blev något fel när hon skulle skicka det? Hon var ju hos sin farmor ute i skogen så...

Nattis på er...

JOO!! Jag tog ett diplom på king idag!! Säg GRATTIS till 10 000 juveler!!
Moha!

Nattis...

Kommentera

Publiceras ej