Nu ni är det ännu närmre till nyår än vad ni tror. Ni kanske ska börja tänka på era nyårslöften?
Jag har redan valt ut mina löften, med de får ni inte läsa om ännu!!

Idag steg jag upp och ringde till min älskling. Sedan så åt jag två munkar till frukost så jag kunde ta mina mediciner, de ska tas i samband med mat på morgonen. Drack lite Coca-Cola Zero till det och jag kan ju erkänna att an käner sig dum som vräker i sig sådant :(

Sedan så åkte mamma iväg med jobbet. Eller ja, hon åkte med en som hon pratar med in till sjukhuset. Jag vet bara att det är en tjej/kvinna och inget mer och mamma skulle med henne till sjukhuset idag i alla fall så man vet ju inte när hon är tillbaka igen idag.
   Pappa bad mig plocka fram frukost så vi åt det runt kvart över två... Väldigt sent.
Jag skulle äta min JANSSON idag med det visade sig att vi fått med oss KARLSSONS hem!! Faaaaaaan vad jag blev sur!! Men visst var det också gott men inget är som Jansson...

Sedan frågade pappa om någon ville plocka ut ur diskmaksinen så det gjorde jag. Sedan stoppade jag in disken som var i vasken och på diskbänken och diskade formen mama hade skinkan i igår och stekpannan för hand. Pappa slängde en sak och när han gick förbi sa han:

 - Vad du är duktig!

Då blev jag glad som fasen :D
Jag städade även hela diskbänke och spisen och torkade av och gjorde det fint, kul att kunna hjälpa till och göra dem glada för om man gör sådana små saker ibland så blir de glada och uppskattar det väldigt mycket :D

Sedan har jag snackat med Jasmine en dle idag, hon har fått ett presentkort på att kunna pierca läppen och då hade jag en predikan om hur farligt och dumt det är att pierca sig där och talade om att det finna andra ställen som inte löper dessa risker där du kan ha istället. För konsekvenserna av att ta i läppen är då inte så roliga...
Det kan Jasmine intyga nu när jag har sagt det och dessutom hade en annan också redan sagt det så jag HOPPAS för HENNES SKULL att hon INTE gör det i läppen...

Sedan blev jag spelsugen så jag skulle spela lite X-box men kom inte på vad jag skulle spela... Äh, det får bli lite med "Crash" idag ;)

Det slutade med att brorsan och jag lirade lite "Crash" och sedan efter det så spelade jag "Sonic Unleashed" och det gick väl så där, han springer ju så vansinnigt fort helt plötsligt!! Oj man får hänga med för att han inte ska trilla ner och dö någonstans på vägen.
 
Sedan ringde svärmor Maria och snackade lite och undrade hur kallt vi hade det och hur jag mådde och hur det varit i jul. Hon hade lånat ut sin bil till min snutte för att han och Jönsson skulle hämta eller åka skoter någonstans upp på fjället. Så hon satt hemma och visste inte vad hon skulle ha för middag på nyårsafton.
Sedan ringde detta numret upp henne: 0550791185
Men när hon svarade lade de på i örat på henne så hon hoppas att de ringer upp igen men man vet ju aldrig.

Sedan var det dinner time! Kokt ris med wokgrönsaker som pappa han har gjort :D
Klockan är nu 19:17 och mamma är fortfarande inte hemma från det där hembesöket då de skulle till sjukhuset... Hon åkte vid lite efter elva så det är 8 timmar och 18 minuter sedan hon åkte och det känns jobbigt ibland när hon är borta så här mycket och jobbar för nu när hela familjen är ledig vill man ju umgås och spela spel, se film och sådana saker och ha roligt. Men det är ju bra att hon hjälper den dä kvinnan det kommer man ju inte ifrån men ändå... 
  Och maten den blev hur god om helst så den tackar jag så hjärtligt för papsen :D

Sedan var det ju meningen att jag och Angelica skulle vara imorogn och jag hade verkligen sett fram emot det men så är hon ju hos sin farmor idag så därför gick det inte idag. Och så får jag ett SMS där hon säger att eftersom hennes farfar ska bort imorgon till skogen så måste hon vara med sin farmor och jag blev jävligt ledsen kan jag ju säga för jag hade verkligen sett fram emot det och planerat och så...
   Så jag SMS:ade med Becca och då sa hon att vi ska vara imorgon. Hon och Jennifer ska komma hit och så ska vi tre teckna och ha oss och ha det hur trevligt som helst. Hoppas jag i alla fall... De kommer runt fem, halv sex. Hehe.

Sedan skulle vi ha sett film och myst på kvällen med det blev inte så för mamma och pappa de gick för at vila och brorsan han satte sig då och spelade på deras X-box så jag kom inte åt någon TV eller DVD och kunde inte göra så mycket då. Och Fredrik var iväg med Jönsson och därför så kunde jag inte prata med honom i telefonen heller för den delen och på datorn hade jag nte så mycket att göra heller.

Nää, nu ska jag i alla fall ta hand om både TV och DVD och kolla på två avsnitt med "CSI" som är så jädrans bra!!
Och till alla er andra säger jag god natt så hörs vi imorgon!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej